کانکس پوریا کانتین بین الملل

پوریا کانتین بین الملل از بدو تاسیس تا کنون توانسته با فراهم آوردن امکانات مطلوب گامی موثر در صنعت پیش ساخته کشور بردارد و این دستاورد بدون حمایت مشتریان این سازمان امکان پذیر نبوده است . اعتقاد مدیریت این مجموعه، ارائه محصول و خدمات در شان مشتریانی است که به دنبال کیفیت هستند .

کانکس پوریا کانتین بین الملل

پوریا کانتین بین الملل از بدو تاسیس تا کنون توانسته با فراهم آوردن امکانات مطلوب گامی موثر در صنعت پیش ساخته کشور بردارد و این دستاورد بدون حمایت مشتریان این سازمان امکان پذیر نبوده است . اعتقاد مدیریت این مجموعه، ارائه محصول و خدمات در شان مشتریانی است که به دنبال کیفیت هستند .

پوریا کانتین بین الملل از بدو تاسیس تا کنون توانسته با فراهم آوردن امکانات مطلوب گامی موثر در صنعت پیش ساخته کشور بردارد و این دستاورد بدون حمایت مشتریان این سازمان امکان پذیر نبوده است .

اعتقاد مدیریت این مجموعه، ارائه محصول و خدمات در شان مشتریانی است که به دنبال کیفیت هستند .

در این راستا :

احترام به نیاز مشتری
بهبود مستمر کیفیت تولید، کیفیت نصب و کیفیت خدمات
تلاش در تحویل به موقع کالا
به عنوان بهترین تبلیغ، مبنای کار خانواده پوریا کانتین بین الملل قرار گرفته است .

پوریا کانتین بین الملل با گسترش فعالیت خود به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع پیش ساخته تبدیل شده و با نام تجاری «PCI Group» توانسته به موفقیت های چشمگیری دست یابد .

ما افتخار می کنیم که همگام با نیازهای مشتریان خود گام برمی داریم

ضمانت نامه ۶۰ ماهه از بیمه ایران
۱۲۰ ماه ضمانت خدمات پس از فروش در سراسر ایران
۶۰ درصد کاهش مصرف و پرت انرژی نسبت به نمونه های مشابه دیگر
رفع خطاهای انسانی
مقاوم در مقابل اشعه UV و عوامل جوی
دارنده خط تولید به روش کاملا صنعتی و مکانیزه
دارای کنسرسیوم با چندین تولیدکننده رتبه ۱ جهت اجرای پروژه های ملی
دارای تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات کانکس و کاراوان
عضو انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه مرکز بورس کانکس ایران
تندیس طلایی ابتکار و کیفیت برتر
برای دریافت اطلاعات و کاتالوگ های کامل تر محصولات با شماره تلفن های ۷-۸۸۶۷۸۲۳۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های مسکونی معمولا مکان مناسبی برای استراحت، زندگی و آسودن می باشد، در  هرکانکس مسکونی معمولاً یک فرد و یا چندین نفر و با درنظر گرفتن کلیه امکانات مشابه یک ساختمان مسکونی مستقر شده و با درنظر گرفتن امکان جابجایی از محلی به محل دیگر با کلیه تجهیزات مکان بسیار مناسبی خواهد بود.

کانکس های نسل امروز دارای امکانات دیگری همچون سرویس های بهداشتی، کابین آشپزخانه، اتاق های خواب و تخت های مربوطه و فضاهای مدرن تر مانند کابین های رختشورخانه و کابین ها انبار و حتی موتورخانه می باشد.

با درنظرگرفتن کلیه امکانات مطرح شده و چیدمان تعدادی کانکس در کنار یکدیگر می توان مجموعه ای مسکونی با کلیه امکانات را ایجاد نمود و به طبع آن  باعث میشود که از کانکس ها به عنوان محل مناسبی برای سکونت مسافران در بین راهها و جاده ها و همچنین در مناطق توریستی نیز استفاده شود.

در این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد کانکس های خاص سرویس های بهداشتی توضیح بیشتری داده و جهت آشنایی شما عزیزان به آن بپردازیم.

مهمترین ویژگی کانکس ها قابل حمل بودن آن می باشد، حال در نظر بگیرید در یک مجموعه که فضاهای مختلفی را از قبل پیش بینی نموده اند می توان با قرار دادن تعدادی کانکس سرویس بهداشتی متحرک در فضاهای آن منطقه استفاده بهینه ای از زمین موجود نمود.

کانکسهای سرویس بهداشتی معمولا به صورت کامل شامل : دوش حمام ، توالت ایرانی یا فرنگی و روشویی، جای مایع صابونی، جای حوله ای و آینه مربوط می باشد، کانکس های سرویس بهداشتی میتواند به صورت تک کابین و یا به هر تعداد کابین درخواستی اعم از توالت و حمام یا هردو باهم تولید گردد و نیز می توان با تعبیه منبع و ورودی آب و مخزن و خروجی فاضلاب به همراه آبگرمکن پکیج کامل تری را ارائه نمود.

کانکس های سرویس بهداشتی بطور کلی جهت مصارف مختلف اعم از پارک ها، مساجد، کارگاه های ساختمانی، محل های استراحت بین راه شهر ها ، دانشگاه ها ، مدارس و سایت پروژه های صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، کنار سواحل دریا، معابر عمومی شهری، ساختمان های نیمه کاره و سایر موارد درخواستی مورد استفاده قرار گیرد.

بنا به تقاضای مشتری میتوان سیستم ونتیلاتور و آبگرمکن برقی دیواری استاندارد در کانکس های سرویس بهداشتی تعبیه گردد، در صورت درخواست اجرای تاسیسات آب و فاضلاب از بهترین لوله واتصالات درجه ۱ شامل : نیوپایپ ، سوپرپایپ، گالوانیزه و پلی اتیلن و U.P.V.C  قابل اجرا بوده که بنا بر نظر خریدار محترم اجرا و تعبیه می گردد.

کانکس سرویس بهداشتی پوریا کانتین بین الملل

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

کانکس اداری

یکی از انواع کانکس های تولیدی پوریا کانتین بین الملل کانکس های اداری می باشد، کانکس اداری در حقیقیت یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت کانکس، کانتینر و خانه های پیش ساخته کشور می باشد.

کانکس های اداری معمولا در ابعادی تولید می گردند که خریدار بتواند در آن به تعداد مورد نیازش میزکار و صندلی و کمد و سایر تجهیزات اداری مورد نیازش را قرار دهد.

هر کانکس اداری می تواند مجموعه ای از یک یا چند اتاق به عرض ۲٫۵ یا ۳ متر و طول ۴، ۶ و ۱۲ متر که گنجایش لوازم اداری مربوطه را داشته باشد.

نکته قابل توجه آن است که یک کانکس اداری می تواند علاوه بر اتاق های کارمندان یک فضای بزرگ نیز جهت سالن کنفرانس و اتاق مدیریت داشته باشد و نکته جالب تر این است که جهت سرویس های بهداشتی وآبدارخانه نیز می توان در کنار این فضاهای اداری قرار داد.

کارخانجات پوریا کانتین بین الملل به عنوان تولیدکننده معتبر در صنعت خانه های پیش ساخته، کانکس و کانتینر کشور می تواند انواع کانکس های اداری را با نقشه و پلان درخواستی خریداران محترم تولید نموده و جهت پروژه های مختلف آماده سازی نماید .

کانکس های اداری می تواند بصورت مجتمع های اداری نیز تولید گردد به این معنا که هر مجتمع می تواند دارای تعداد بیش از ۵ اتاق اداری باشد که در این صورت ابعاد هر مجتمع اداری بیش از ۴۴ متر مربع بوده و در کارخانجات پوریا کانتین بین الملل بصورت قطعات تولید شده و سپس در محل پروژه با یکدیگر مونتاژ شده و بصورت یکپارچه می گردد.

کانکس های اداری معمولا زمانی که در پروژه ای تجهیز می گردند این امکان را داشته تا بعد از اتمام پروژه با همان لوازم و تجهیزاتی که در داخل آن تجهیز شده است جابجا گردیده و به محل پروژه دیگری منتقل گردد.

کانکس اداری پوریا کانتین بین الملل

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

کانکس نگهبانی یا کیوسک نگهبانی معمولا به کانکس هایی گفته می شود که به لحاظ سایز و ابعاد کوچک تر از بقیه کانکس های می باشند، که اغلب برای استقرار ۱ یا ۲ نفر نگهبان یا مسئول حراست  مورد استفاده قرار می گیرد.

کیوسک های نگهبانی بنابر شرایط آب و هوایی مناطق مختلف به لحاظ متریال و جنس مصرفی با یکدیگر متفاوت می باشند، و به لحاظ نوع استفاده در ابعاد های مختلف ۱*۱، ۱٫۵*۱٫۵، ۲*۲، ۲٫۵*۲٫۵، ۲*۳ و ۳*۳ و نیز هر سایز درخواستی در کارخانجات پوریا کانتین بین الملل طراحی و تولید می شود.

 اغلب کیوسک های نگهبانی به صورت سالن می باشند و بنا به درخواست مشتری میتواند ثابت یا سیار بصورت چرخدار اجرا شده و  بیشترین استفاده کانکس ها و کیوسک های نگهبانی جهت حراست در پروژه های ساختمانی، مجتمع های اداری و مسکونی و ویلایی، ارتش و پادگان ها، نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، پلیس راه ها ، بیمارستان ها ، امداد و نجات جاده ای ، ایستگاه های اتوبوس، اماکن ورزشی و تفریحی، هلال احمر، اورژانس ها، کیوسک های روزنامه فروشی و فروشگاه های کوچک و  سایر مصارف می باشد.

کانکس ها و کیوسک های نگهبانی تولید کارخانجات پوریا کانتین بین الملل در اشکال مختلف اعم از چهار ضلعی، شش ضلعی، هشت ضلعی، گرد و دایره ای و بیضی شکل، دور تا دور شیشه خور با دید ۳۶۰ درجه، با امکان اجرای سقف شیب دار چهاروجهی و هلالی می باشند.

 چنانچه بخواهیم در مورد نمای ظاهری کیوسک های نگهبانی صحبت کنیم می توانیم ادعا نماییم پوریا کانتین بین الملل با تولید بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کیوسک ها و کانکس های نگهبانی با اشکال و ظاهرهای مختلف بطور مثال با اجرای نمای کامپوزیت نقره ای و تیره، نماهای سایدینگ طرح دار، طرح های فایبراستون، طرح های سنگی، طرح های چوب و کلبه ای و درکل انواع طرح های فانتزی و کلاسیک مطابق با ساختمان ها و محل های موجود قابل اجرا می باشند.

کیوسک ها می تواند دارای امکاناتی همچون پیشخوان، میز ثابت، دریچه کولر وبخاری، سیستم برق کشی و شبکه کامپوتری، سیستم های بیسیم و رادیو، سیستم مونیتورینگ و کنترل مداربسته، سیستم سانترال تلفن و سایر امکانات کاربری دیگر باشد.

کیوسک ها و کانکس های نگهبانی به دلیل  بهره گیری از استراکچر بسیار مقاوم در برابر نیروهای کششی ، تنشی و خمشی دارای دوام  لازم در برابر لرزه ها ، ارتعاشات و بارپذیری بالایی را دارند و در برابر زلزله و ضربه های شدید بسیار مقاوم می باشند و با دارا بودن سیستم یکپارچه قلاب های بارگیری می توان هر کیوسک و کانکس نگهبانی را بصورت مکرر با جرثقیل و تریلر جابجا نمود.

در صورت نیاز به دیدن تصاویر کانکس های نگهبانی و کیوسک های نگهبانی می توانید به نشانی وب سایتwww.pouriaci.com   مربوطه به پوریا کانتین بین الملل مراجعه نموده و یا از طریق کانال تلگرام ما به آدرس لینک https://t.me/pouriacantin  مراجعه نمایید .

 کانکس نگهبانی و کیوسک نگهبانی پوریا کانتین بین الملل

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

کانکس خوابگاهی

کانکس خوابگاهی به کانکسی اطلاق میشود که در آن یک یا چند نفر جهت استراحت در آن مستقر می شوند. کانکس های خوابگاهی میتواند در ابعاد مختلف و بنا به درخواست خریدار اجرا شود، معمولا این کانکس ها در ابعاد۱۲، ۱۰، ۸ و۶ متری ساخته می شوند و میتواند شامل سرویس بهداشتی ، حمام و آبدارخانه نیز باشد.

 اصولاً در این کانکس ها از تختخواب جهت رفاه حال پرسنل استفاده می شود، تعداد تختخواب های تعبیه شده در این کانکس ها بستگی به ابعاد آن دارد، در مواردی از تختخوابهای دو طبقه نیز می توان استفاده کرد، قرار دادن تلویزیون ، میز و صندلی هم در کانکسهای خوابگاهی امکان پذیر می باشد، قرار دادن آبدارخانه در کانکسهای خوابگاهی بصورت کایبین مجزا یا بصورت اوپن بنابر درخواست خریداران محترم قابل ارائه بوده و کانکس های خوابگاهی به طول ۱۲ متر میتواند به صورت ۲ و ۳ اتاقه یا حتی ۴ اتاقه نیز باشد ، تعداد اتاقهای کانکسهای خوابگاهی بستگی به درخواست متقاضی دارد، یا همچنین میتواند ۲ اتاقه با سرویس بهداشتی، حمام و آبدارخانه در پاگرد وسط باشد.

این کانکس ها بیشتر در سایت های پروژه های صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، فرودگاه ها ، فضاهای توریستی ، مراکز نطامی و انتظامی ، شرکتهای عمرانی و احداث نیروگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

مهمترین ویژگی این کانکس ها قابلیت حمل آنها و امکان جابه جایی شان از مکانی به مکان دیگر می باشد. در پروژه های ساختمانی هنگامی که پروژه به پایان میرسد کانکس های خوابگاهی را به پروژه جدید انتقال می دهند و می توان به جرات گفت که کانکس های خوابگاهی به صرفه می باشند.

امروزه در فضای رقابتی ، کیفیت به عنوان مهمترین موضوع مورد توجه خریداران تبدیل شده است ، به طوری که مسئولین محترم خرید اصلی ترین ویژگی انتخاب خود را بر پایه ی کیفیت قرار داده اند.

پوریا کانتین بین الملل مفتخر است با در اختیار داشتن کادر مهندسین مجرب و متخصص پر تلاش  و با بهره گیری از امکانات پیشرفته در کارخانه در کنار سالها تجربه صنعت پیش ساخته میتواند با ارائه محصولات خود خدمات ارزنده و ویژه ای به متقاضیان خود ارائه دهد.

در صورت نیاز به دیدن تصاویر کانکس های خوابگاهی یا سایر موارد می توانید به نشانی وب سایتwww.pouriaci.com   مربوطه به پوریا کانتین بین الملل مراجعه نموده و یا از طریق کانال تلگرام ما به آدرس لینک https://t.me/pouriacantin  مراجعه نمایید .

کانکس خوابگاهی پوریا کانتین بین الملل 

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های مسکونی معمولا مکان مناسبی برای استراحت، زندگی و آسودن می باشد، در  هرکانکس مسکونی معمولاً یک فرد و یا چندین نفر و با درنظر گرفتن کلیه امکانات مشابه یک ساختمان مسکونی مستقر شده و با درنظر گرفتن امکان جابجایی از محلی به محل دیگر با کلیه تجهیزات مکان بسیار مناسبی خواهد بود.

کانکس های نسل امروز دارای امکانات دیگری همچون سرویس های بهداشتی، کابین آشپزخانه، اتاق های خواب و تخت های مربوطه و فضاهای مدرن تر مانند کابین های رختشورخانه و کابین ها انبار و حتی موتورخانه می باشد.

با درنظرگرفتن کلیه امکانات مطرح شده و چیدمان تعدادی کانکس در کنار یکدیگر می توان مجموعه ای مسکونی با کلیه امکانات را ایجاد نمود و به طبع آن  باعث میشود که از کانکس ها به عنوان محل مناسبی برای سکونت مسافران در بین راهها و جاده ها و همچنین در مناطق توریستی نیز استفاده شود.

در این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد کانکس های خاص سرویس های بهداشتی توضیح بیشتری داده و جهت آشنایی شما عزیزان به آن بپردازیم.

مهمترین ویژگی کانکس ها قابل حمل بودن آن می باشد، حال در نظر بگیرید در یک مجموعه که فضاهای مختلفی را از قبل پیش بینی نموده اند می توان با قرار دادن تعدادی کانکس سرویس بهداشتی متحرک در فضاهای آن منطقه استفاده بهینه ای از زمین موجود نمود.

کانکسهای سرویس بهداشتی معمولا به صورت کامل شامل : دوش حمام ، توالت ایرانی یا فرنگی و روشویی، جای مایع صابونی، جای حوله ای و آینه مربوط می باشد، کانکس های سرویس بهداشتی میتواند به صورت تک کابین و یا به هر تعداد کابین درخواستی اعم از توالت و حمام یا هردو باهم تولید گردد و نیز می توان با تعبیه منبع و ورودی آب و مخزن و خروجی فاضلاب به همراه آبگرمکن پکیج کامل تری را ارائه نمود.

کانکس های سرویس بهداشتی بطور کلی جهت مصارف مختلف اعم از پارک ها، مساجد، کارگاه های ساختمانی، محل های استراحت بین راه شهر ها ، دانشگاه ها ، مدارس و سایت پروژه های صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، کنار سواحل دریا، معابر عمومی شهری، ساختمان های نیمه کاره و سایر موارد درخواستی مورد استفاده قرار گیرد.

بنا به تقاضای مشتری میتوان سیستم ونتیلاتور و آبگرمکن برقی دیواری استاندارد در کانکس های سرویس بهداشتی تعبیه گردد، در صورت درخواست اجرای تاسیسات آب و فاضلاب از بهترین لوله واتصالات درجه ۱ شامل : نیوپایپ ، سوپرپایپ، گالوانیزه و پلی اتیلن و U.P.V.C  قابل اجرا بوده که بنا بر نظر خریدار محترم اجرا و تعبیه می گردد.

کانکس سرویس بهداشتی پوریا کانتین بین الملل

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های مسکونی معمولا مکان مناسبی برای استراحت، زندگی و آسودن می باشد، در  هرکانکس مسکونی معمولاً یک فرد و یا چندین نفر و با درنظر گرفتن کلیه امکانات مشابه یک ساختمان مسکونی مستقر شده و با درنظر گرفتن امکان جابجایی از محلی به محل دیگر با کلیه تجهیزات مکان بسیار مناسبی خواهد بود.

کانکس های نسل امروز دارای امکانات دیگری همچون سرویس های بهداشتی، کابین آشپزخانه، اتاق های خواب و تخت های مربوطه و فضاهای مدرن تر مانند کابین های رختشورخانه و کابین ها انبار و حتی موتورخانه می باشد.

با درنظرگرفتن کلیه امکانات مطرح شده و چیدمان تعدادی کانکس در کنار یکدیگر می توان مجموعه ای مسکونی با کلیه امکانات را ایجاد نمود و به طبع آن  باعث میشود که از کانکس ها به عنوان محل مناسبی برای سکونت مسافران در بین راهها و جاده ها و همچنین در مناطق توریستی نیز استفاده شود.

در این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد کانکس های خاص سرویس های بهداشتی توضیح بیشتری داده و جهت آشنایی شما عزیزان به آن بپردازیم.

مهمترین ویژگی کانکس ها قابل حمل بودن آن می باشد، حال در نظر بگیرید در یک مجموعه که فضاهای مختلفی را از قبل پیش بینی نموده اند می توان با قرار دادن تعدادی کانکس سرویس بهداشتی متحرک در فضاهای آن منطقه استفاده بهینه ای از زمین موجود نمود.

کانکسهای سرویس بهداشتی معمولا به صورت کامل شامل : دوش حمام ، توالت ایرانی یا فرنگی و روشویی، جای مایع صابونی، جای حوله ای و آینه مربوط می باشد، کانکس های سرویس بهداشتی میتواند به صورت تک کابین و یا به هر تعداد کابین درخواستی اعم از توالت و حمام یا هردو باهم تولید گردد و نیز می توان با تعبیه منبع و ورودی آب و مخزن و خروجی فاضلاب به همراه آبگرمکن پکیج کامل تری را ارائه نمود.

کانکس سرویس بهداشتی پوریا کانتین بین الملل

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

 خوشبختانه سرزمین کهن تاریخی ما این روزها در حال دوباره ساخته شدن است ؛ در هر سمت و سوئی که حرکت می کنیم کارگاهی احداث شده و کاری صورت می گیرد ، این سازندگی ها در سطوح شهر ها و روستاها به چشم می خورد. اما در مقابل این سازندگی ها تهدیدی هم در مقابل مردم خوب این سرزمین وجود دارد و آن عدم درک صحیح از مقوله ای به نام صرفه جویی در وقت می باشد . به راستی بودجه ای سنگین و مرتبط بااین همه کارگاههای احداث شده در سراسر کشور از چه منبعی باید تامین گردد ؟ باید توجه داشته باشیم که استفاده بهینه نمودن از منابع موجودمان خود به مفهوم در اختیار داشتن منبعی بزرگتر برای انجام سازندگی بیشتر است . در این بین و برای عملی شدن این هدف یعنی استفاده بهینه از دارائی هایمان وصرفه جویی در زمان صنعت پیش ساخته از قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد . قابلیت هایی که توجه بدانها دارای اهمیت می باشد. زیرا در صنعت پیش ساخته هرگونه تجهیزی برای کارگاهها با سرعتی بالاتر از دیگر روشها انجام می گیرد . این صنعت دارای قابلیت هایی دیگر نیز می باشد . قابلیت هایی که در صورت انجام سفارشات مناسب می تواند تولید گردد . به مانند قابلیت طراحی و ساخت قطعات به صورت پیش ساخته . در این روش از تولید ، کارفرما به راحتی می تواند قطعات را از هم جدا نموده و با بهره گیری از امکاناتی ساده برای حمل ، کارگاه خود را به محل دلخواه خود انتقال دهد . در روش انتقال به صورت واحد های پیش ساخته آماده نیز سرعت در تجهیز کارگاه خود به مفهوم استفاده بهینه از منابع می باشد . از جمله بخشی از مزایای ذاتی موجود در صنعت پیش ساخته می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

* سرعت اجرای بالای آن

صنعت پیش ساخته صرفه جویی در وقت پوریا کانتین بین الملل

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که بسیاری از متقاضیان کانکس، کیوسک، کاراوان و این گونه محصولات  مطرح می نمایند این است که آیا این محصولات دارای عایق بندی می باشند؟

بطور کلی همه محصولات و کانکس های پوریا کانتین بین الملل دارای عایق بندی مناسب سرما و گرما می باشند و به  نحوی طراحی و تولید می شوند که  در هرگونه شرایط آب و هوایی کشور اعم از گرمترین و سردترین نقاط و نیز شرایط سخت آب و هوایی مانند عسلویه، شهرهای ساحلی شمالی، کیش، قشم، لاوان، ماهشهر، اردبیل و کوه های اطراف آن و کلیه مناطق سردسیر و گرم سیر کشور به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند.

حال چنانچه بخواهیم به لحاظ فنی نیز توضیح بیشتری دهیم می توانیم عایق بندی کانکس ها را به چند دسته اصلی تقسیم نماییم .

عایق پلی یورتان (PU): این نوع عایق از تزریق فوم پلی یورتان حاصل می آید و به دو صورت قابل استفاده می باشد:

 سیستم تزریق اتوماتیک : در این روش فوم پلی یورتان با دانیسته ۳۸ تا ۴۲ بصورت کانتینیوس Continues توسط  خطوط تولید مکانیزه و اتوماتیک ماشینی مابین ورق های گالوزینگ فرمال تزریق شده که بصورت ساندویچ پانل پلی یورتان توسط خطوط مکانیزه جهت ساخت کانکس مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق بندی کانکس چگونه است پوریا کانتین بین الملل

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

 خوشبختانه سرزمین کهن تاریخی ما این روزها در حال دوباره ساخته شدن است ؛ در هر سمت و سوئی که حرکت می کنیم کارگاهی احداث شده و کاری صورت می گیرد ، این سازندگی ها در سطوح شهر ها و روستاها به چشم می خورد. اما در مقابل این سازندگی ها تهدیدی هم در مقابل مردم خوب این سرزمین وجود دارد و آن عدم درک صحیح از مقوله ای به نام صرفه جویی در وقت می باشد . به راستی بودجه ای سنگین و مرتبط بااین همه کارگاههای احداث شده در سراسر کشور از چه منبعی باید تامین گردد ؟ باید توجه داشته باشیم که استفاده بهینه نمودن از منابع موجودمان خود به مفهوم در اختیار داشتن منبعی بزرگتر برای انجام سازندگی بیشتر است . در این بین و برای عملی شدن این هدف یعنی استفاده بهینه از دارائی هایمان وصرفه جویی در زمان صنعت پیش ساخته از قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد . قابلیت هایی که توجه بدانها دارای اهمیت می باشد. زیرا در صنعت پیش ساخته هرگونه تجهیزی برای کارگاهها با سرعتی بالاتر از دیگر روشها انجام می گیرد . این صنعت دارای قابلیت هایی دیگر نیز می باشد . قابلیت هایی که در صورت انجام سفارشات مناسب می تواند تولید گردد . به مانند قابلیت طراحی و ساخت قطعات به صورت پیش ساخته . در این روش از تولید ، کارفرما به راحتی می تواند قطعات را از هم جدا نموده و با بهره گیری از امکاناتی ساده برای حمل ، کارگاه خود را به محل دلخواه خود انتقال دهد . در روش انتقال به صورت واحد های پیش ساخته آماده نیز سرعت در تجهیز کارگاه خود به مفهوم استفاده بهینه از منابع می باشد . از جمله بخشی از مزایای ذاتی موجود در صنعت پیش ساخته می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

* سرعت اجرای بالای آن

* سبک بودن آن

* مقاوم بودن در مقابل زلزله

* ایجاد سهولت در اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی مورد نیاز کارگاههای اجرائی

*امکان نصب و بهره برداری با استفاده از حداقل نیروی انسانی

* مورد بهره برداری قرار گرفتن در شرایط مختلف آب و هوائی

* مقاوم بودن در برابر رطوبت و پوسیدگی و خوردگی آن

* سازگاری بامحیط زیست

صنعت پیش ساخته صرفه جویی در وقت   پوریا کانتین بین الملل

  • maral alinejad
  • ۰
  • ۰

خرید کانکس دست دوم

یکی از دغدغه های پیمانکاران و مصرف کنندگان محترم در صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته کشور بودجه ای است که می بایست برای خرید این محصولات پرداخت نمایند.

همانطور که می دانیم در سیستم پیمانکاری پروژه های عمرانی و اجرایی مدیریت کردن هزینه ها بسیار اهمیت داشته و هرچقدر کمتر هزینه شود، سود آن پروژه بیشتر خواهد شد.

لذا در بسیاری از خرید ها توسط پیمانکاران محترم سعی می شود از هزینه ها کاسته و در مواردی مانند اسکان پرسنل از کانکس دست دوم و کانکس کارکرده و کانکس ارزان  قیمت استفاده شود تا بدین ترتیب از هزینه ایشان کاسته و بتوانند بودجه بندی و کسری هایشان را جبران نمایند.

حال در این مقاله معایب و مزایای این کار را جهت کسب اطلاع مخاطبین محترم بطور کامل شرح داده و بر اساس کامنت ها و گزارشاتی که از طرف مصرف کنندگان کانکس دست دوم برایمان ارسال  شده است  توضیحاتی را به شرح ذیل ارائه می نماییم.

کانکس های دست دومی که در بازار کشور معامله می شود عمدتا به دو صورت قابل ارائه می باشد:

  • فروشنده یک شرکت پیمانکاری بوده که حال پروژه اش تمام شده و دیگر نیازی به کانکس ها ندارد و حاضر است جهت برگشت بخشی از هزینه های پروژه کانکس را بصورت دست دوم به فروش برساند.
  • خرید کانکس دست دوم پوریا کانتین بین الملل
  • maral alinejad