کانکس پوریا کانتین بین الملل

پوریا کانتین بین الملل از بدو تاسیس تا کنون توانسته با فراهم آوردن امکانات مطلوب گامی موثر در صنعت پیش ساخته کشور بردارد و این دستاورد بدون حمایت مشتریان این سازمان امکان پذیر نبوده است . اعتقاد مدیریت این مجموعه، ارائه محصول و خدمات در شان مشتریانی است که به دنبال کیفیت هستند .

کانکس پوریا کانتین بین الملل

پوریا کانتین بین الملل از بدو تاسیس تا کنون توانسته با فراهم آوردن امکانات مطلوب گامی موثر در صنعت پیش ساخته کشور بردارد و این دستاورد بدون حمایت مشتریان این سازمان امکان پذیر نبوده است . اعتقاد مدیریت این مجموعه، ارائه محصول و خدمات در شان مشتریانی است که به دنبال کیفیت هستند .

پوریا کانتین بین الملل از بدو تاسیس تا کنون توانسته با فراهم آوردن امکانات مطلوب گامی موثر در صنعت پیش ساخته کشور بردارد و این دستاورد بدون حمایت مشتریان این سازمان امکان پذیر نبوده است .

اعتقاد مدیریت این مجموعه، ارائه محصول و خدمات در شان مشتریانی است که به دنبال کیفیت هستند .

در این راستا :

احترام به نیاز مشتری
بهبود مستمر کیفیت تولید، کیفیت نصب و کیفیت خدمات
تلاش در تحویل به موقع کالا
به عنوان بهترین تبلیغ، مبنای کار خانواده پوریا کانتین بین الملل قرار گرفته است .

پوریا کانتین بین الملل با گسترش فعالیت خود به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع پیش ساخته تبدیل شده و با نام تجاری «PCI Group» توانسته به موفقیت های چشمگیری دست یابد .

ما افتخار می کنیم که همگام با نیازهای مشتریان خود گام برمی داریم

ضمانت نامه ۶۰ ماهه از بیمه ایران
۱۲۰ ماه ضمانت خدمات پس از فروش در سراسر ایران
۶۰ درصد کاهش مصرف و پرت انرژی نسبت به نمونه های مشابه دیگر
رفع خطاهای انسانی
مقاوم در مقابل اشعه UV و عوامل جوی
دارنده خط تولید به روش کاملا صنعتی و مکانیزه
دارای کنسرسیوم با چندین تولیدکننده رتبه ۱ جهت اجرای پروژه های ملی
دارای تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات کانکس و کاراوان
عضو انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه مرکز بورس کانکس ایران
تندیس طلایی ابتکار و کیفیت برتر
برای دریافت اطلاعات و کاتالوگ های کامل تر محصولات با شماره تلفن های ۷-۸۸۶۷۸۲۳۵-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

  • ۰
  • ۰

یکی از نیاز های پروژه های ساختمانی و کارگاهی کانکس سرویس بهداشتی می باشد. یکی دیگر از کاربردهای کانکس سرویس بهداشتی استفاده ی آنها در بین راه ها و جاده ها برای مسافرین می باشد. کانکس های سرویس بهداشتی با ابعاد و تعداد چشمه های مختلف بنا به درخواست مشتری قابل ساخت و اجرا می باشد. همچنین کیفیت کانکس های سرویس بهداشتی متفاوت می باشد. در اینجا به مختصری از مشخصات دیواره ، بدنه و کف  کانکس های سرویس بهداشتی با کیفیت ساندویچ پانل میپردازیم :

دیواره ها و سقف کانکس های سرویس بهداشتی از ساندویچ پانل پلی یورتان می باشد که نمای بیرون و داخل از شیتهای آلیاژی گالوزینک هستند که ۱۰۰% در برابر سرما ، گرما و صدا مقاوم می باشند . سقف کانکس های سرویس بهداشتی ایزوله شده و پوشیده از ایزوگام پشت فویل دار آلومینیومی مقاوم در برابر بارش های ناشی از برف ، باران و تگرگ می باشد. شاسی کانکس های سرویس بهداشتی از پروفیل ها با مقاطع چهارگوش بوده و پل ریزی از قوطی پروفیل می باشند که دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی می باشند. کف کانکس های سرویس بهداشتی از ورق های کامپوزیت یکپارچه می باشدکه ۱۰۰% ضد آب ، ضد پوسیدگی و مقاوم در برابر ضربه و فشارهای وارده می باشند. درب ورودی اصلی از جنس ساندویچ پانل دارای عایق بندی و ایزولاسیون به صورت دو جداره شیشه خور با لاستیک مخصوص آب بندی دور درب و اجرای پنجره ها به صورت دوجداره می باشد.

کانکس های سرویس بهداشتی دارای سیستم لوله کشی کامل آب سرد و گرم با تعبیه شیرآلات مرغوب بوده و کلیه لوله کشی ها از نسل جدید لوله های چند لایی بصورت روکار اجرا می گردد.

کانکس های سرویس بهداشتی با نقشه های مختلف از سرویس بهداشتی توالت و دستشویی و حمام می باشد که می توان برحسب تعداد کابین درخواستی آنها را طراحی و تولید نمود.   

چنانچه بخواهید راجع نقشه های مختلف برای کانکس های سرویس بهداشتی تولید کارخانجات پوریا کانتین بین الملل اطلاعات بیشتری کسب نمایدد، می توانید به بخش “پلان استاندارد محصولات” در وب سایت پوریا کانتین بین الملل به نشانی www.pouriaci.com مراجعه و نقشه های مرتبط در این زمینه را بررسی فرموده و جهت کسب اطلاع از قیمت ها با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید

کانکس سرویس بهداشتی توالت صحرایی  پوریا کانتین بین الملل

  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • maral alinejad

کانکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی